Všechny články

Všechny články


Nabídka nepotřebného majetku č.j. 22803_10.20_23

Zjistit více

21. 8. 2023

Nabídka majetku č.j.24454_10.20_23

Zjistit více

7. 9. 2023

Nabídka nepotřebného majetku č.j. 3605_1.20_23

Zjistit více

24. 4. 2023

Nabídka majetku č.j.20680/10.20/23

Zjistit více

31. 7. 2023

Nabídka majetku č.j. 6377/1.20/23

Zjistit více

28. 7. 2023

Nabídka nepotřebného majetku č.j. 7291,13881_8.20_23

Zjistit více

5. 9. 2023

Nabídka majetku č.j. 8307_1.20_23

Zjistit více

21. 9. 2023

Nabídka majetku č.j. 9459_1.20_23

Zjistit více

2. 11. 2023

Nabídka majetku č.j. 10159_1.20_23

Zjistit více

8. 11. 2023

Nabídka nepotřebného majetku č.j. 82_1.20_23

Zjistit více

3. 1. 2023

Inspekce práce nejsou jen kontroly a pokuty, ale i osvěta v oblasti pracovního práva a bezpečnosti práce

Opava – Státní úřad inspekce práce provede za rok téměř 20 tisíc kontrol, provádí šetření příčin a okolností pracovních úrazů, a zároveň zodpoví při bezplatném poradenství přibližně 11 tisíc dotazů z řad veřejnosti, a to jak od zaměstnanců, ale i zaměstnavatelů. Nicméně osvětové aktivity inspektorů práce jsou mnohem obsáhlejší a mají širší dosah. Aktivně vystupují na nejrůznějších seminářích a konferencích, dělají přednášky ve firmách, školách, v profesních sdruženích, a to vše s cílem přispívat ke vzdělávání odborné ale i laické veřejnosti v oblasti pracovního práva a v oblasti bezpečnosti práce.

Zjistit více

23. 1. 2024

Projektové dokumentace

Oblastní inspektoráty práce (dále jen „OIP") jsou z hlediska stavebního řízení dotčené orgány v rozsahu ust. § 5 odst. 1 písm. h) zákona č. 251/2005 Sb., o inspekci práce, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon o inspekci práce") a vyjadřují se k vybraným projektovým dokumentacím staveb určených pro užívání ve veřejném zájmu nebo jako pracoviště fyzických osob, zda splňují požadavky právních předpisů k zajištění bezpečnosti práce a technických zařízení.

Zjistit více

23. 7. 2021

Informační letáky

V této rubrice naleznete elektronické verze informačních materiálů orientovaných na oblast pracovněprávní a další problematiku související s činností orgánů inspekce práce. Uvedené informační materiály Státní úřad inspekce práce vydává v tištěné podobě a jako takové jsou fyzicky k dispozici na pracovištích inspekce práce. Konkrétní informační materiály jsou platné vzhledem k datu vydání uvedenému v tiráži. Dle potřeby jsou průběžně aktualizovány.

Zjistit více

2. 3. 2021

Potvrzení podle § 324a odst. 8 zákoníku práce

V souvislosti se zavedením ručení dodavatele (stavebního podnikatele) za mzdové nároky zaměstnanců jeho subdodavatele podle § 324a zákoníku práce bude Státní úřad inspekce práce vydávat jedno z potvrzení podle § 324a odst. 8.

Zjistit více

25. 1. 2024

Zprávy o plnění protikorupčního programu

Zpráva o plnění protikorupčního programu SÚIP 2020-2021 Zpráva o plnění protikorupčního programu SÚIP 2018-2019 Zpráva o plnění protikorupčního programu SÚIP 2017 Zpráva o plnění protikorupčního programu SÚIP 2016 Zpráva o plnění protikorupčního programu SÚIP 2015 Zpráva o plnění protikorupčního programu SÚIP 2014 Protikorupční program SÚIP

Zjistit více

13. 3. 2021

Kontakty OIP Jihočeský kraj a Vysočina

Oblastní inspektorát práce pro Jihočeský kraj a Vysočinu Adresa: Vodní 1629/21, 370 06 České Budějovice (mapa)  IČO: 750 46 962 Telefon: +420 950 179 511 Fax: +420 950 179 505 E-mail: budejovice@suip.cz E-podatelna: epodatelna.budejovice@suip.cz Datová schránka: n7wefgn Regionální kancelář v Jihlavě Adresa:          třída Legionářů 4181/17, 586 01 Jihlava (mapa) Telefon: +420 950 179 512 E-mail: budejovice@suip.cz

Zjistit více

2. 3. 2021

Aktivně se podílíme na přípravě celoevropské osvětové kampaně „Pracuj bez úrazu“

V Lucemburku se ve dnech 16. a 17. ledna 2024 uskutečnilo tzv. školení školitelů v rámci představení kampaně SLIC s názvem „Pracuj bez úrazu“, na které spolupracovali zástupci inspekcí práce z České republiky, Estonska, Francie, Irska, Polska, Portugalska, Španělska a zástupci agentury EU OSHA a Evropské komise. Za Státní úřad inspekce práce se jednání aktivně účastnila Simona Zajícová. Kontroly zaměřené na problematiku pracovních úrazů budou probíhat od března do června ve všech zemích EU i v některých zemích ESVO (Evropské sdružení volného obchodu). Cílem kampaně bude především rozšíření informací o důležitosti šetření příčin a okolností vzniku pracovních úrazů a zejména o nutnosti přijímání následných preventivních opatření proti opakování úrazu. 

Zjistit více

19. 1. 2024

Vysílání pracovníků - Pracovní podmínky

Stanovená týdenní pracovní doba

Zjistit více

13. 3. 2021

Nová úprava ručení dodavatele za mzdové nároky zaměstnanců subdodavatele od 1. 1. 2024

Novela zákoníku práce od 1. 1. 2024 přinesla novou úpravu ručení dodavatele za mzdové nároky zaměstnanců subdodavatele, a to konkrétně v ustanovení § 324a. Dodavatel je nyní odpovědný za mzdy, platy a odměny zaměstnanců subdodavatele v rozsahu, v němž se podíleli na smluvním plnění pro dodavatele. Tato odpovědnost se vztahuje až do výše minimální mzdy. Pro účely těchto ustanovení se za dodavatele považuje stavební podnikatel podle §14d stavebního zákona, který při provádění stavby, změně nebo údržbě dokončené stavby anebo při odstraňování stavby zajišťuje plnění prostřednictvím poddodavatele. Za poddodavatele se považuje též agentura práce, která pro provádění činností podle věty druhé k dodavateli jako uživateli dočasně přidělila své zaměstnance.

Zjistit více

18. 1. 2024

Pracovní úrazovost v České republice

Státní úřad inspekce práce zpracovává zprávy o pracovní úrazovosti v České republice (dále také jen „ČR“) a také vede databázy statistických údajů o pracovních úrazech ve formátu ESAW (European Statistics on Accidents at Work), který slouží jako zdroj informací pro statistický úřad EUROSTAT.

Zjistit více

16. 1. 2024

Menu